Intriky

TÝDEN.CZ

23. 3. 2019
Rubrika: O politice

Ani chlast ani cigarety, ale strašáci v obalech.

Autor: Jan Piegl

27.02.2019 06:00

Poslední dobou se skoro všechny televizní stanice mezi sebou asi domluvily a dávají reklamu v jeden čas jako správní konkurenti. Musím v zájmu spravedlnosti říci, že mi nevadí medvěd nebo liška, která mě přivede přímo k pramenům docela dobré vody Rajec, nevadí mě ani tolik Ruda z Ostravy s kozou a docela jsem si oblíbil kocoura z Monety, který je správně ironický. Stačí však, když se tam objeví dva šašci co za peníze ze sebe udělají naprosté blbce pro Bohemia-energy a v šoku se díváte i na polévky z Vitany, které jsou proti tomu řvaní příjemným spestřením. Každý včetně mě si musel všimnout, že z reklam zmizely tabákové výrobky, které lékaři označují za zdraví škodlivé, aniž by to byl jednotný názor ve světě a nevěřím, že je to úplná pravda. Jen další strašák pro lidi. Ale budiž mnohým cigarety smrdí tak pryč se smradem a zakažte i prdy. Pokud vím také nevoní. Prdy zůstaly, ale na řadu po cigaretách přichází alkohol, který nesmrdí, ale mnoha lidem vadí. Pryč s ním je to droga a lidi těm reklamám i věří. Mizí dokonce i vynikající piva o slivovici a rumu ani nemluvě. Tu a tam se objeví nějaký bylinný patok chutí podobný Hofmanským kapkám obvykle z ciziny a to je tak všechno Mizí i reklama na vynikající vína u nás vyráběná. Komu i víno vadí to už musí být pořádný trouba. Jen nevím jestli televizím, Babišovi nebo těm opilcům z parlamentu? Nebo snad nucená abstinence našeho pana prezidenta má také vliv na složení někdy i hororových reklam, kde lidé mizí, blázní a z celkem seriozních umělců se stávají podprůměrní idioti. Co mě zaráží nejvíce je logika těch, co u nás o tom co bude nebo nebude v reklamách rozhodují. V zemi, kde je zakázáno kouřit i v té poslední knajpě a ani vajgl se nesmí objevit v reklamě, v zemi, kde začíná vadit pivo, které nám závidí celý svět, kde vadí víno nebo vynikající a zdravá domácí slivovice nenahradilo v reklamách něco dobrého k snědku nebo záplava levného domácího ovoce, jehož cena se stává cenou pro lidi nedostupnou, ale uprázdněné křeslo v reklamách zaplnily polojedy z farmaceutických firem. Jen na bolest v krku a nachlazení na které stačí obyčejný čaj s citronem a Acylpirin nabízí reklamy tolik svinstva v podobě prášků, kapek a všelijakých podivných lektvarů, že je to až nebezpečné. Jen pro zajímavost ty co si pamatuji. Septobene, Ibalgin, Coldrex, Theraflu, Olynth, Strephen, Stoptusin, Vicks, Stopkašel, Neoangin i pro juniory a mnoho dalších podobných šmejdů. A to mlčím o Medosanu na klouby, Maxulenu na svaly a mnoha dalších na prostatu, vagínu i na víčka. Dokonce se objevila i reklama na prášky na spaní pro malé děti To už si kladu otázku, jestli by si pánové a dámy z farmaceutických firem neměli jít na chvíli někam odpočinout a s nimi i ti lékaři co jim u toho dělají poskoky. Když vidím tu špínu co se na nás valí z obrazovky, dostávám obrovskou chuť na cigaretu a půldeci slivovice.





Nelíbí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Líbí
   Hodnocení  10

Diskuze

Jan Piegl

Politika převážně vážně a jiná legrace.
portret.jpg
Oblíbenost autora: 8.43

O autorovi

Jsem starý a ubrblaný dědek, sociální demokrat, kterého štvou politici.

Kalendář

<<   březen 2019

PoÚtStČtSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

TÉMATA
 
OSOBNÍ TÉMATA
 
 
ODKAZY